20. června 2014

Můj nákup u Dobrých knih


Dnes jsem si pro vás připravila krátký článek o mém prvním nákupu na internetovém obchodě dobre-knihy.cz. Pokud mě sledujete na facebooku, už jste se asi něco málo dozvěděli. Ráda bych ale napsala i krátký článek, kterým bych se chtěla podělit o svoje zkušenosti.

Však víte jak už to bývá – chcete nějakou knížku, ale v kamenném knihkupectví vám přijde drahá. Tak tedy obětujete ten pocit, kdy si knížku přinesete domů a hned se do ní pustíte, a místo toho si sednete k počítači a během pár kliknutí najdete levnější kousek. Pak následuje ještě několik kliknutí a knížka už je na cestě domů.

Na dobrých knihách naleznete Kostičas o stovku (a sedm korun k tomu) levnější. Na výběr je pak několik způsobů dopravy. Já jsem zvolila tu nejlevnější variantu, a sice dodání na pobočku uloženky. Ušetřila jsem sice dalších dvacet korun, ale zase jsem knížku nedostala až domů. Ale znáte to – koruna, ke koruně…

A tady začalo moje první velké zklamaní. Knížka byla zabalena dosti ledabyle, jen omotána igelitem. Po letmém přezkoumání jsem si navíc všimla drobků, které pod obalem byly. A nejen drobky, ale i kousek čokolády, který se samozřejmě na obálku nalepil. Takže někdo se prostě nestíhal najíst a tak to udělal nad mým Kostičasem…

Druhé (a mnohem větší zklamaní) přišlo během listování knížkou. Jedna stránka (a ještě založená záložkou, takže to nešlo nevidět) byla roztrhnutá. Jak já jsem vám byla nasr… naštvaná! (No – věřím, že si to jistě dokážete představit).



Během chvilky jsem sepsala reklamaci a odeslala e-mail. Odpověď jsem čekala za dlouho, jaké překvapení však bylo, když jsem ji našla hned druhý den po probuzení ve schránce. Knížku jsem měla odeslat zpátky do Prahy, s tím, že náklady na poštovné mi samozřejmě zaplatí. Až jim přijde kniha, pošlou mi nový výtisk zpátky. A tak se skutečně stalo.

Nová kniha mi přišla den před zkoušku, tudíž jsem neměla čas ji vyzvednout a vyzvedla jsem si ji až po ní. Takže správné načasování se taky počítá.

A co jsem tímto článkem vlastně chtěla říct? Že dobre-knihy.cz jsou opravdu seriózní obchod, ale to už jistě všichni víte, který umí přiznat vlastní chybu a umí ji taky správně vyřešit.

Nezbývá mi než doufat, že můj další nákup už bude bez dalších problémů. I když s mým štěstí člověk nikdy neví... (Ale aspoň se člověk ani nikdy nenudí!)



9 komentářů:

LennaS řekl(a)...

Tak hlavně, že vše dobře dopadlo a opravdu ti knihu vyměnili. :)

Šárka S. řekl(a)...

Jsem moc ráda, že se to vyřešilo. :) Snad tě takhle zkušenost neodradí, a budeš na eshopu nakupovat dál.

Jana CM řekl(a)...

Zrovna tento týden jsem tam kupovala průvodce, o 150,- levnější. Já mám ale výhodu osobního vyzvednutí... Jsem ráda, že to dobře dopadlo. :-)

Anonymní řekl(a)...

Ja už som u nich nakupovala dvakrát a zakaždým bolo všetko v poriadku. Tiež cez Uloženku. :) Knihy boli zabalené v bublinkovej fólii, čo mi prišlo málo, ale boli úplne v poriadku, ani rožtek nebol skrivený. Takže za mňa spokojnosť. A som rada, že tebe to tiež dobre dopadlo. Veď kto by chel odrobkovanú knihu s roztrhnutou stránkou? :)

Bastera řekl(a)...

Jsem ráda, že to dobře dopadlo, já to vyzvedávám osobně a vždycky to bylo v pohodě a navíc opravdu rychle :) Teď už jen, aby se Ti Kostičas líbil :)

Anonymní řekl(a)...

Myslím, že toto sa stáva a keď sa obchod k tomu postaví takto korektne, tak to nie je žiadny problém. sú to síce starosti navyše, ale zase ktorý knihomoľ by to neprekonal kvôli dokonalej knižke s krásnymi celými stránkami :)

Rachel Roo řekl(a)...

hlavne ze to dobre dopadlo :) dej pak vedet jak u tebe kosticas obstal :)

Simone Sipriano řekl(a)...

Tak je to správne. Mne sa už tiež stalo, že mi prišla kniha, v ktorej chýbalo 20 strán. Akože nič tam. A to som bola pred koncom. Našťastie mi knihu nahradili veľmi rýchlo, takže som nemusela dlho čakať na koniec knihy. :D

Charrlie řekl(a)...

MooX: Ale že to byli nervy :D

Tiw: No, je pravda, že kdyby to nevyřešili tak, jak to vyřešili, tak na ně zanevřu, a už bych si o ně neopřela ani kolo. Ale, za tohle fér jednaní si u nich možná ještě někdy něco objednám :D

Jana CM: Osobní vyzvednutí je určitě největší výhoda. Ale i ta uloženka je "jen" třicet korun navíc, což se dá ještě přežít. Horší jsou takové společnosti, které mají poštovné skoro stejně drahé, jako je zboží...

pravaknihomolka: Na podruhé mi to taky poslali v bublinkové obálce. Přišlo mi to mnohem bezpečnější, než jejich první varianta :))

Bastera: Tak v to, že se mi bude líbit, nezbývá, než doufat. Když mě stálo takové usílí se k němu dostat, tak by mě štvalo, kdyby musel jít zase o dům dál :D

blogerka Catty: Tak tak. Horší by bylo, kdyby to nechali jen tak plavat a řekli mi, že jsem si knížku natrhala sama.

Rachel Roo: To určitě dám vědět. Když mě stálo tolik usílí dostat ho k sobě v pořádku domů, tak doufám, že bude za to aspoň stát! :))

Simone Sipriano: To je ovšem velmi vtipný příběh :D Nic ve zlém, samozřejmě. Ale vždycky mě potěší, když zjistím, že nejsem jediná s takovou smůlu :D Sice za to asi přijdu do pekla, ale co už :D

Eskandriel: Tak to je opravdu velké plus pro mě, když ti vyjdou vstříc s dřívějším dodáním!

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by