17. března 2014

Toulání mezi poličkami

V poslední době jsem přečetla hned několik článků, kde jejich autoři provázeli (nejen) své čtenáře jejich knihovničkami. Já podobný článek chtěla napsat už dlouho, ale vždycky se na to nějak zapomněla. Teď mám už skoro dva týdny fotky v počítači a protože jsem tak nějak "za školou", rozhodla jsem se, že nastal ten správný čas, abych napsala tento článek. 

V první řadě musím říct, že mi blbne foťák a fotky nejsou zdaleka v takové kvalitě, v jaké bych je chtěla. Tak přimhouřete oko, prosím.


Moje knihovnička tak nějak ze všeho nejvíc připomíná mě samotnou. Je velká (což já sice nejsem) a pořádně nijak uspořádaná (což jsem se ale rozhodla změnit). Tuhle jsou knížku nad sebou a pod sebou, tuhle jsou knížky zase v řade za sebou. V červených krabicích jsou ukryty věci, co se jinam nevlezou, stejně jako rádio, které nemám to srdce vyhodit. Vedle leží ještě série Zaklínače, kterou mám půjčenou od tety a ke které se chystám už skoro půl roku. Úplně nahoře je... no, chtěla bych to nějak hezky obkecat, ale kromě skoro umřelé kytičky tam je jenom bordel. 


Polička klasické literatury. Kromě pár knížek, u kterých na první pohled poznáte, že jsou nové (1984, Vladař, Zabiják,...) jsou zde hlavně knížky, které jsem poctivě "ukradla" babičce na půdě. Ne, bohužel jsem všechny zdaleka nepřečetla, ale někdy se k tomu určitě dostanu. A ještě menší chlubeníčko - knížky jsou v ještě jedné řadě, za touhle :))


Polička Ricka Riordana! Jedna z mála serií, které mám opravdu celé. Hned vedle si můžete všimnout náznaku další celé serie - Paoliniho Eragona. A na druhé straně je moje polička knížek z knihovny. Kromě Monumentu 14 je tam bohužel veškerá literatura do školy. 


Moje doctorská polička, kterou jsem se prostě musela pochlubit. Kromě dvou knížek je tu hora časopisů, jeden obrázek, papírová TARDIS a hrozně moc Daleků a Cybermenů :D


Moje oblíbená polička s mými oblíbenými knížkami. Trilogii Jeho šerá hmota od Philipa Pullmana jsem četla už nesčetněkrát a ještě stále se mi neomrzela. Dokonce jsem si ji pořídila i v angličtině, jak vidíte :) Vepředu pak mám serii 1Q84 od Harukiho Murakamiho, kterou jsem dostala na Vánoce a ke které jsem se stále ještě nedostala. Vidím to na letní prázdniny :D


"Dětská" polička s knihami mého "dětství" - Artemis Fowl (pár dílů mi ještě chybí, přesto, že jsem četla všechny. Kdybyste náhodou někdo nějaké měl na víc nebojte se mi ozvat O:)), série o Spiderwiccích (tu taky nemám celou, bohužel) i s Klíčem (spoustu nádherných kresbiček spousty kouzelných bytůstek) a Daň peklu od autorky Kroniky rodu Spiderwicků. Moje dřevěná kočička a hromada maturitních oznámeních, které jsem nikdy nerozdala :D


Neurčitá polička neurčitých knížek, které jsem si v "poslední" době koupila. A ano, musím to ještě nějak domyslet a přestavět. Pravděpodobně :D


A v posledním obrázku vám ještě ukážu svoji poličku historické literatury. Smutné je, že je poměrně malá a potřebuje ještě hodně rozšířit. 

20 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ja by som sa teda fotkami mojej knižnice pochváliť nemohla :D Mmch, najviac ma zaujala polička s Pullmanom :) Aj ja ho mám a milujem, vo vydaní od Arga s obálkami pre dospelých. To je úžasná trilógia! Ako sa to číta v angličtine? A prezraď mi prosím, ako sa volajú víly alebo v mojom preklade divoženky v originále? Mne k nim totiž viac sedí pomenovanie divoženky, tak by ma zaujímalo, aké slovo bolo použité v angličtine :)

mimi řekl(a)...

Taky pred knizky davam ruzny blbiny co nechci vyhodit nebo nemam kam dat :D

Maťa řekl(a)...

Skvelé kúsky, ale najviac sa mi páči tá Doctorova polička, je skvelá :3

Knižné Maniačky řekl(a)...

Téééééda :)

Rusallka řekl(a)...

Tú Doctorovu poličku ti závidím :) Ale celkovo tvoja knihovnička vyzerá super, mne sa práve také nepreorganizované páčia najviac :)

Šárka S. řekl(a)...

Nádherná knihovnička! :)

Nerya řekl(a)...

Pekná :) tie krabice sa mi páčia :) a obdivujem ťa, že znesieš knihy tak nevyrovnané :D

Maria Friedlová řekl(a)...

Ty krabice jsou tam parádní. Já bych tam naházela všechno možný a pak to tam ukrývala a měla to něco jako moje druhé: ,,V posteli." Mám totiž "odklápěcí" postel a všechno, co se mi nechce uklízet, hodím dovnitř. (Když přijde neohlášená návštěva, je to velmi praktické) :D
Rick Riordana taky sbírám. I Odkaz dračích jezdců. Až budu mít celou sérii, taky se určitě pochlubím. :))
Moc pěkný článek. ;)

Jana CM řekl(a)...

Hezká knihovna, taková zabydlená...

Charrlie řekl(a)...

PRAVAKNIHOMOLKA: Já mám tuhle řadu mnohem raději, než vydaní, které vyšlo až po filmu. Hlavně proto, že první díl se jmenuje Světla severu a ne Zlatý kompas. Stejně jako Pantalaimonovi neříkají Pantík, ale Pan. A spoustu dalších věcí... Bohužel, jak se anglicky řeknou divoženky momentálně nevím, anglicky jsem totiž dočetla vždycky tak do půlky knihy O:) Ale o víkendu asi zalistuji a zjistím ti to! :))

MIMI: Přesně tak :)Vždycky někde pěkná postavička a než abych ji někam strčila, tak ji dám do knihovny :)

MAŤA WOLF: Díky, díky :)) Taky pařtří mezi mé oblibené :D

NIKEE: Já si vždycky připadám hrozně hloupě, když vidím lidi, co ty knihovničky mají vyskládaný a naskladaný a rozvržený a pak se podívám na tu svoji, kde nic nemá svoje pevné místo... No a občas se stydím, to je pravda. Ale taky se mi to tak líbí. Já na pořádek moc nejsem O:))

TIW: Díky!

NERYA: Občas se za to taky obdivuji. :D

MARUŠKA: Ježiš, to bych chtěla taky! Občas ten bordýlek potřebuješ prostě někam zasunout! A díky za pochvalku :))

JANA CM: Děkuji. Nebo děkujem - já i knihovnička :)

Anonymní řekl(a)...

Tempé, to budeš veľmi milá, keď si spomenieš :) Aj mne sa páči názov Světla severu oveľa viac, ale Argo asi bralo názvy z vydania pre USA, prispôsobilo to k obálkam. Je to síce zjednotenie (a tie obálky pre dospelých sú nádherné), ale Světla severu v sebe skrývajú viac tajomna a viac sa hodia k obsahu prvej časti. No ale človek nemôže mať všetko :)

Wolf Draven řekl(a)...

Krása, miluju koukat cizím lidem do knihovny :)

Q.ee řekl(a)...

Máš to opravdu moc hezké a i když jde většina mimo mě, moc se mi líbí Tvá polička klasické literatury. Taky koukám, že máš pár knížek stejných jako moje mamka (taky ráda Egypt).

Charrlie řekl(a)...

WOLF DRAVEN: Taky mám podobné příspěvky hrozně ráda :)

Q.EE: Polička klasické literatury je taková moje malá, soukromá touha :) I když většinu jsem "podělila" a jen zlomek koupila sama určitě ji hodlám časem ještě rozšířit. A co se týče Egypta, tak je to moje slabost :) Kdysi jsem chtěla studovat egyptologii, ale nakonec jsem skončila někde trochu jinde, i když ne zas tak daleko :)

Rodaw z Knihánkova řekl(a)...

Nádherná knihovnička!! :-)

Bastera řekl(a)...

Tak to je podobné jako moje knihovna, mám to sice jakž takž uspořádané, ale nikterak pořádně v podstatě jen podle žánru a pak prostě jak mi to šlo pod ruku, když vidím ty knihovny jak jsou přesně rozvržené a tak je to krása, ale za prvé mám různé knihy a každá jinak velká a podobně a za druhé pořád něco přibývá a těch kravin okolo mám taky naházeno milion :) A ta doctor who polička je úžasná! :)

Charrlie řekl(a)...

RODAW Z KNIHÁNKOVA: Děkuji! :)

BASTERA: Já vždycky obdivuji lidi, co to mají vyrovnané a pěkné a takové uspořádané. Vždycky si říkám, že bych to tak někdy chtěla mít taky, ale naštěstí si to vždycky rozmyslím :D

Karolína řekl(a)...

Už nevydržím čekat, kdy se mi konečně v knihovně poštěstí a knížka "Hledání Aljašky" bude k dispozici! Okamžitě mi tu knížku půjč! Včera bylo pozdě! :)))

(poznáš, kdo to píše? :))

Neo Inizio

Charrlie řekl(a)...

NEO INIZIO: Tebe s kočkou poznám na míle daleko! :D

Karolína řekl(a)...

Hlavně poznáš debila, co neumí psát komentáře ke správným článkům :D

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by