31. prosince 2013

Nejen knižní momentky roku 2013

S každým novým rokem přichází hromady zúčtování roku minulého. Ani já nebudu jiná. Ale nebudu to zbytečně moc natahovat a prostě vám jen ukážu "koláž" toho dobrého (a trochu toho špatného), co se mi dostalo pod nohy a pod ruky v již skoro uplynulém roce 2013.

maturitní ples, maturitní práce z výtvarné výchovy (moje noční můra! zlatá seminární práce!), učení k maturitě, zoufání nad maturitou, předstírání učení k maturitě, učení na příjimačky, cestování, šermování, moje vysněná práce/brigáda (no, ne tak vysněná - ale jako děcko jsem si vždycky ráda hrála na prodavačku!), maraton Glee, letní posedávání v kavárnách, začátek vysoké školy, moje nová noční můra v podobě paleografie a čtení odborných knih, učení ke zkoušce a moje nové zlatíčko Morgan.









Tak - to jsem já a to je můj rok 2013. Doufám, že máte spoustu lepších, nebo aspoň stejně dobrých zážitků z tohoto roku a do toho dalšího vám přeji stejně dobré, lepší a ještě lepší zážitky. Všem maturantům hodně pevných nervů a hodně síly a štěstí (dokud si to ještě pamatuji, tak vám to přeji! :D). Mějte se a smějte se!



15 komentářů:

Šárka S. řekl(a)...

Díky. Opravdu to štěstí budu potřebovat :)

Myanmar řekl(a)...

Pěkné momentky! :) Ten "unicorn" mě pobavil :D

Christie (Neliss) řekl(a)...

Aj tebe všetko naj do nového roku a super fotky, robíš mi chúťky.:D A tá Glee záložka, chceeeeeem.

Simone Sipriano řekl(a)...

Tak tvoj Morgan vyzerá úplne ako môj. :D

Kateřina H. (Thaiwald) řekl(a)...

Jsem tak šťastná, že mě maturita ještě nějakou dobu nečeká. :)
Maraton Glee? To muselo zabrat strašně moc hodin, vždyť je těch dílů nespočet!
A přeji Ti všechno krásného do Nového roku. :)

Charrlie řekl(a)...

Hlavně žádný zmatky - zlatý pravidlo číslo jedna :)

Charrlie řekl(a)...

To je takový to zoufalství, jak předstíráš, že se učíš, pak si lakuješ nehty a najednou si čmáráš lakem na nehty po otázkách. Neznáš? :D

Charrlie řekl(a)...

Ta Glee záložka je ohromný štěstí :D Začala jsem s postcrossingem (ve zkratce - posíláš pohledy do celého světa a dostáváš pohledy z celého světa), a mám tam napsaný, že bych ráda dostala Glee pohled (ani nevím, jestli se dělají :D) a jedna paní z Ameriky mi poslala Glee záložku s úžasným pohledem (ne z Glee teda :D) v obálce. Juchůůů :D

Charrlie řekl(a)...

Jo? No vidíš :D Tak vyřiď pozdrav doma :D

Charrlie řekl(a)...

Prázdniny jsou dlouhá doba (zvlášť pokud to počítáš i se "svatým" měsícem :D), takže nic není nemožné :D
A děkuji za přání, tobě také! :))

Michaela Klepalová řekl(a)...

Takhle nabitý rok jsem měla loni. Teda vlastně už předloni :D Prostě v roce 2012. Maturita, přijímačky a tak. Když se na to tak zpětně podívám, byly to krásné chvíle a klidně bych si to zopakovala. I s tou maturitou :)

Bastera řekl(a)...

Krásný Nový rok a spoustu úspěchů! Bylo to asi dost náročné období, ale zvládla jsi ho :) Co studuješ? Možná jsem se už ptala, ale zapomněla, já jen, že tam máš paleografii tak mě to zaujalo ta mě bavila, i když jsem jí měla jen malinko :)

Charrlie řekl(a)...

Já bych si o hne zopakovala :D Zpětně zjišťuji, jaká to všechno byla pohodička a paráda :D

Charrlie řekl(a)...

Studuju jednooborovou historii. Paleografii jsem měla celý semestr a dává mi zabrat. Kupodivu mi však více jde luštění latinských textů (i s milionem zkratek), než to prapodivné české písmo :D Akorát nemáme čistý předmětem paleografii, ale nazývají to pomocné vědy historické - takže s paleografií mám ještě na půl heraldiku :) Na další semestr se učím kurent a - je to ještě horší než všechno před tím :D

Infinity řekl(a)...

Tak to jsi měla skvělý rok 2013, měla jsem to dost podobně s tou maturitou. :D

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by