3. června 2014

Knížky v pořadí


Už dlouho jsem přemýšlela, nad tím, že bych si sepsala seznam knih, které bych si jednoho krásného dne chtěla pořídit. A tak (samozřejmě v rámci prokrastinace) jsem si nad to sedla a sepsala krátký seznam všeho, co bych chtěla (a měla) mít v knihovničce. Jsou to různé knížky - některé jsem už dokonce četla, ale zaujaly mě na tolik, že je prostě musím mít. Některé jsem jen okem zahlédla a některé no... některé jsou prostě krásné, úžasné a tak dál. Vždyť to znáte - pokud tu knížku chcete, racionalita jde stranou. 

Upřímně se přiznám, jestli si je všechny někdy koupím a jestli si vůbec nějaké koupím (no, to snad jo). Ale je to plán!


Sophiina volba – W. Styron
O myších a lidech – J. Steinbeck
Smrt je mým řemeslem – R. Merle
Pianista – W. Szpilman
Jsem zlomená – T. Mafi
Ignite me – T. Mafi
Měděný jezdec – P. Simons
Taťána a Alexandr – P. Simons
Letní zahrada – P. Simons
Divergence – V. Roth
Rezistence – V. Roth
Aliance – V. Roth
Ten, kdo stojí v koutě – S. Chbosky
Norské dřevo – H. Murakami
Sputnik, má lásko – H. Murakami
Spánek – H. Murakami
Eleanor a Park – R. Rowell
Fangirl – R. Rowell
Achilleova píseň – M. Miller
Zlodějka knih – M. Zusak
Jestli zůstanu – G. Forman
Jen jeden rok – G. Forman
Bouře mečů – G. R. R. Martin
Tanec s draky – G. R. R. Martin
Hostina pro vrány – G. R. R. Martin

 E -BOOK
Než jsem tě poznala – J. Moyes
Ztracená naděje – C. Hoover



4 komentářů:

HλNKA řekl(a)...

Sophiina volba i O myších a lidech je prostě klasika, kterou jsem objevila díky maturitě. A taky si je hodlám jednou pořídit domů :-)
Jinak se shodneme na Zlodějce knih a zbytku Písně ledu a ohně :-) Měděného jezdce a Achilleovu píseň mám doma, ale zatím jsem se k nim nedostala :-)

Simone Sipriano řekl(a)...

Iba jeden rok sa Ti páčil viac než Iba jeden deň? O.o To som netušila. A všetky diely Medeného jazda by som do poličky tiež chcela.

btw: o myšiach a ľuďoch... bolo to dobré?

Jana CM řekl(a)...

O myších a lidech je skvělé!!!
Hezký seznam, já mám teda delší a nekrátí se. Některé jsem četla, jiné mám taky na seznamu, pár jich ale nechci ani číst. Škoda, žes k tomu nenapsala víc. :-)

Kateřina H. (Thaiwald) řekl(a)...

Jé, koukám, že tam máš Murakamiho. Já toho autora miluji! ^^ Ale je škoda, že tam nemáš Kafku na Pobřeží, ta mi asi přišla nejlepší. Všechny tyhle knihy jsem četla a Norské dřevo a Spánek mám dokonce doma a jsem na to náležitě hrdá. :D
Sofiinu volbu mám taky a budu ji čístk maturitě, ale když jsem to zkoušela před dvěma lety, co jsem ji dostala, tak mně moc nechytla. Ale dva roky jsou dva roky. :D
Mimochodem, nominovala jsem tě do Bloger TAG, tak se určo zapoj. ^^

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by