11. června 2013

Teaser Tuesday (4)

O co jde:
  • Popadni knihu, kterou momentálně čteš.
  • Otevři ji na náhodné stránce.
  • Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
  • NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho z knihy neukazuje příliš moc. Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
  • Sdílej taky název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci tuhle knihu přidat do své “to-read” záložky
____________________________________________________

"Už mě nijak zvlášť nezajímá, co můj otec schvaluje, a co ne."

"Prosím, už mlč."

Noční cirkus
Erin Morgensternová
str. 334

Ani vlastně nevím, proč jsem se rozhodla přečíst si tuhle knížku, ale prostě ji čtu. A vlastně ani pořádně nevím, co si  o té knížce myslet. Je prostě zvláštní a docela úplně jiná, než to, co čtu normálně. A ani se pořádně nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí, nebo ne. Občas se víc přikláním k tomu, že jo a občas zase spíš k tomu, že ne. Uvidíme, jak to bude dál.

Určitě jste si všimli, že tohle meme přidávám tak pravidelně, nepravidelně. Sice v úterý, ale ne každý týden. Snažím se přidávat knížku, kterou momentálně čtu a většinou i dávám ukázku ze stránky, kde zrovna jsem. No, ale protože nejsem stíhačka a zakládám si na tom, že čtu jen jednu knížku, tak mi to jde... prostě pomaleji :D

0 komentářů:

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by