5. listopadu 2014

Knižní přírůstky (říjen 2014)


Knižní přírůstky je meme z dílny Cathy. Cílem je představit nové knížky, co se u mě během uplynulého měsíce zabydlely.

Tento měsíc byl opět na knížky velmi chudý. Pořídila jsem si jen jednu, a to ještě ke všemu v antikvariátu - takže jsem toho opravdu moc neutratila. Nicméně za pár dní mi na účtě přistane moje první výplata z nové brigády a já se budu muset řádně odměnit. Že jo.

A co jsem si teda v říjnu koupila? Koupila jsem nejúžasnější Sofiinu volbu od Williama Styrona. Tuhle knihu jsem četla v rámci povinné četby k maturitě a jednoduše jsem se do ní zamilovala. Od té doby jsem ji vyhlížela v antikvariátech a dlouho se mi nedařilo. Až do teď! Knížka je sice v hrozném stavu (má rozlepený hřbet) a ve směs i docela nepěknou obálku, nicméně to mi vůbec nevadí. Rozhodla jsem se, že jakmile budu mít chvilku volna, knížku si vylepším k obrazu svému. Z papíru mám v plánu ji vyrobit nový a lepší přebalit, a samozřejmě, chtěla bych spravit i vazbu, ale nevím pořádně kde a jak, a jestli to vůbec jde. Zkoušeli jste to někdy? Pokud ano, máte pro mě tip, jak na to? Pěkně prosím, smutně koukám! :))



(P.S. - fotky jsou trochu v horší kvalitě - špatné světlo a foceno na mobil. Doufám, že mi to omluvíte :))

5 komentářů:

Q.ee řekl(a)...

Tohle je moc fajn knížka a je dobře, že sis ji koupila i v tomhle stavu. :-) Jinak by tam smutně čekala na někoho, kdo jí pomůže k hezčímu vzhledu. :-D A máš boží ponožky.

Holkamodrookata řekl(a)...

Jo holka, to tak jedině izolepa. Ale jestli se do toho chceš pořádně opřít, tak by šlo vyjmout listy, zpevnit hřbet , nově polepit desky a zas to zkompletovat. Každopádně na netu je pár videí, tak se můžeš nechat inspirovat ;-) https://www.youtube.com/watch?v=LrUrwtR166A

Reading with Lucy řekl(a)...

Krásná kniha. :))

Charrlie řekl(a)...

Q.EE - Já i ponožky děkujeme :)) A Sofiina volba to je prostě no... škoda mluvit :))

JITKA KADLECOVÁ: Izolepa byl prvotní plán, ale ráda bych ji spravila kompletně, takže uvidím, jestli něco vykoumám a hlavně, jestli to vůbec zvládnu. Moc děkuji za video, já ani nevěděla, co přesně mám googlit :))

A CUP OF LUCY - To spíš teprve bude :))

Christie (Neliss) řekl(a)...

Jee, tak gratulujem k úlovku.:)

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by