18. září 2014

Knihy na výletě: srpen


Projekt Vezmi knihu na výlet pochází od Bastery. Stejně jako v červenci jste některé fotky mohly vidět už na facebooku, ale protože během srpnového cestování jsem měla velmi špatné internetové připojení, většinu fotek uvidíte v dnešním článku poprvé. 

Jako první vás vezmu do tepelského kláštera. Zde jsem strávila celkem dvanáct dní a z toho deset dní usilovnou práci v tamější knihovně. O víkendech jsem měla volno a ve středu jsme dokonce dělali jen dopoledne. A protože jsem byla na druhé straně republiky, rozhodla jsem se, že se podívám kam jen to půjde. Takže se teď můžete podívat na pár fotek z Mariánských Lázní, Bečova nad Teplou a Plzně. A pak je tu taky pár fotek ze samotného kláštera.












Zároveň mám i pár fotek se samotné praxe. Ty jsou bohužel všechny foceny mobilem, a proto je jejich kvalita "trochu" horší, než fotky z foťáku, co jsou výše. Dlouho jsem se rozmýšlela, že bych napsala samostatný článek na svůj pobyt v klášteře. Nakonec jsem se ale rozhodla, že vám jen ukáži fotky. Pokud by vás to ale i přesto zajímalo, nebojte se ozvat do komentářů. 













Dalším mým výletem byla návštěva Anglie. V jednom malém městečku bydlí můj strýc, proto tam jezdívám každý rok (pokud je to jen trochu možné). Letos se mnou letěla babička s dědou, kteří už mají svoje léta. Proto jsme nebyli na mnoha výletech, jen jsme jezdili do větších měst nakoupit, nebo do přírody vyvenčit psa. A hlavně jsme si užívali toho, že můžeme být spolu. První fotky jsou z Blackpoolu, města mých snů. To město má všechno - moře, pláž, domečky v anglickém stylu, spoustu restaurací, klubů, kasin, obchodů... prostě všechno. Dále je tu radnice z Manchesteru a trochu těch klasických anglických krajinek.

 



 




No a teď ještě trochu anglických fotek z mobilu. Nejsou to už žádné trháky - jedny brambůrky, trocha letadla a hodně psa. Pes je mazlík - ten vůbec největší. Je to kříženec strafordšírského teriéra a pochází z útulku. Strýc ho adoptoval, když mu byli zhruba dva roky a ten pes mu to vrací s takovou láskou a oddaností, že to až není možné. Já vím, tohle sem moc nepatří. Ale já prostě musím. 






 







No a to by bylo pro dnešek už opravdu všechno. Doufám, že se vám fotky aspoň trochu líbily. Tento projekt však prázdninami nekončí! Ne, že bych se snad v září někam chystala (akorát tak do školy. Fňuk.), ale věřím tomu, že v dalších měsících se snad zas potkáme v této rubrice.

5 komentářů:

Melinda řekl(a)...

Krásné fotky :) A ta práce v klášteře musela být zajímavá :) Příbuzného v Anglii závidím. Hrozně bych se tam chtěla jednou podívat :)

Reading with Lucy řekl(a)...

Krásný článek a krásné fotografie. :)

Ivcca řekl(a)...

Tohle je vážně krásný projekt, mrzí mě, že jsem se ho nestihla zúčastnit. Snad se bude opakovat :) Tvé fotky jsou vážně úžasné! A ty staré knihy, páni, úplně z nich dýchá atmosféra. Povedený článek.

Simone Sipriano řekl(a)...

Nádherné fotky, kláštor vyzerá úplne krásne. Napíš aj článok, mňa by to zaujímalo. :) Havkáč je zlatý, ale ja som viacej na mačičky. A môžem sa spýtať, čo si robila na praxi?

Unknown řekl(a)...

Anglie, Anglie, Anglieeee <3

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by