1. května 2014

Knižní přírůstky (duben 2014)


Knižní přírůstky je meme z dílny Cathy. Cílem je představit nové knížky, co se u vás během uplynulého měsíce zabydlely.

Je pravděpodobné, že pokud mě čtete delší dobu, asi už o mně víte, že si knihy kupuji jen velmi výjimečně. Důvod je mnohem prostší, než by se ve skutečnosti mohlo zdát – místa v knihovničce sice ubývá, ale pořád tam ještě trochu je. Co mi ale chybí, jsou peníze. A nebude si nic nalhávat – knihy jsou prostě drahé.

Tento měsíc jsem ale měla narozeniny (a pěkně kulaté!) (musím to zdůraznit, že jo), tak jsem se rozhodla, že si udělám radost. Zároveň mě napadlo, že bych se mohla pochlubit i pořízenými e-booky. Ty ale nemám vypsané všechny, tak jsem po paměti dávala dohromady. Ale asi to všechno nebude…

Pokusím se toto meme zveřejňovat každoměsíčně. Já se ráda kochám knížkami ostatními, tak se můžete kochat nad tou mojí troškou.

Ještě ne začnu, musím se omluvit za nepříliš povedenou kvalitu fotky. Je focená mobilem, původně jen na facebook. Dneska jsem chtěla vyfotit novou a lepší fotku, ale jaksi jsem zapomněla, že jsem jednu knížku půjčila babičce, a když nejsou všechny, tak to nemá smysl.

Dvacátého třetího dubna, tedy v den, kdy jste si mohli knihy koupit bez patnácti procentního DPH, jsem si udělala volno ve škole a rozjela se do knihkupectví. Byla jsem ve dvou, koupila jsem si celkem čtyři knížky. A dvě už jsem stihla přečíst.



První koupenou knížkou byl Hádův chrám, čtvrtý díl z volného pokračování Percyho Jacksona, od Ricka Riordana. Ke knížce jsem sedla a četla ji tak dlouho, že jsem večer málem přišla pozdě do divadla. Po příchodu domů jsem však znovu zasedla a četla tak dlouho, dokud nebylo po všem. Jinak to prostě nešlo!

Další přečtenou knížkou je Jen jeden den, na kterou si můžete přečíst recenzi v předchozím článku (nebo prostě tady). Možná jste už zaznamenali moje nadšení z této knížky. A jestli ne, tak věřte, že je prostě velké.

Parádním úlovkem je Dcera sněhu, kterou jsem si chtěla již dlouho přečíst. Nakonec jsem ji objevila v knihkupectví za necelých sto korun. Mínus patnáct procent z ceny a radost je na světě.

A posledním hmatatelným pokladem je Archiv, ke kterému jsem se sice ještě nedostala, ale jsem na něj opravdu hodně zvědavá. Doufám, že se mi bude líbit, jinak budu asi hodně zklamaná.

A mým posledním úlovkem je Vraní dívka, kterou jsem včera pořídila na ebuxu za krásných čtyřicet devět korun. Byla jsem strašně šťastná, protože jsem ji držela v knihkupectví a chtěla jsem si ji koupit, ale pořád jsem si nebyla jistá. No… ještě, že jsem si nekoupila!


A co jste si tento měsíc přinesli domů vy?

12 komentářů:

HλNKA řekl(a)...

Moc pěkné fotky (vůbec není poznat, že jsou focené mobilem :-)) a skvělé přírůstky! Nad Vraní dívkou pořád přemýšlím a Dcera sněhu vypadá dobře, takže se divím, že o ní slyším prvně :-)

Šárka S. řekl(a)...

Krásné přírůstky. Hlavně ten Archiv. :)

Bastera řekl(a)...

Krásné přírůstky a všechno nejlepší aspoň teď :) Dceru sněhu jsem.koupila taky, závidím Archiv a Jen jeden den :)

Anonymní řekl(a)...

Archiv teď právě čtu, jsem teprve na straně osmdesát něco, takže zatím nemůžu hodnotit, ale je to poměrně dobře napsané. Nejsem moc velký fanoušek YA, takže úplně na větvi z toho asi nebudu, ale zatím je to dobré.

Charrlie řekl(a)...

花HλNKA: Jestli máš čtečku, tak neváhej a kupuj Vraní dívku na ebux.cz za necelých padesát korun :) To jsem pak nepřemýšlela ani chvilku, když jsem ji tam viděla :D Dcera sněhu má prostě super obálku, ale je trochu starší. Když vyšla, tak se o ní hodně mluvilo, ale pak to rychle utichlo.

***

TIW: Děkuji :)) Na ten Archiv jsem hodně zvědavá. Stejně jako jsem zvědavá na to, kdy se k němu dostanu :D

***

BASTERA: Jééé, moc děkuji za přání! :) A Dceru sněhu už mám přečtenou? Docela by mě zajímalo, co na ni říkáš :)

***

TRINITY ESTRIDGE: Jé, tak to jsem ještě víc zvědavá. Mě se YA taky moc nelíbí, přijde mi, že je to všechno na jedno brdo. Právě proto jsem moc zvědavá, jak se mi to bude a nebude líbit :))

Maria Friedlová řekl(a)...

Moc krásné přírůstky. :) Archiv se zdá být pro mě asi nejlákavějším, ale co si budeme nalhávat, brala bych je všechny. :D

Charrlie řekl(a)...

MARUŠKA: Děkuji za pochvalu výběru :) Na Archiv jsem opravdu zvědavá, všude slyším samé chvály, tak doufám, že to tak aspoň trochu bude :))

Christie (Neliss) řekl(a)...

Super prírastky, Archív vyzerá dobre a Len jeden deň si musím prečítať.:) Plus teda sa určite chystám aj na spin-off Percyho.:3

Unknown řekl(a)...

Archiv a Dceru sněhu jsem si včera půjčila v knihovně! Na první knížku jsem narazila úplnou náhodou u pultu s novinkami, ale pro tu druhou jsem šla záměrně. Tak uvidíme, snad mě to nezklame :)

Infinity řekl(a)...

Já si tak hrozně chci přečíst knihu Jen jeden den! :-D
A dodatečně všechno nejlepší k narozeninám. :)

Rachel Roo řekl(a)...

jeee Archiv, Jen jeden den a Vraní dívka <3 super úlovky!

roo.rachel.1987@gmail.com
SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

Charrlie řekl(a)...

NELISS: Na Archiv jsem fakt zvědavá, chci se k něm dostat co nejdřív, ale kdy se mi to povede ve skutečnosti si vůbec (bohužel) netroufám odhadnout ://

***

KAROLÍNA: Tak až dočteš, tak se ozvi! :D Jsem zvědavá, co na tom řekneš. A vypůjčku Archivu ti tiše závidím :D Takové štěstí, ke mě se vždycky nové knihy dostanou až tak po půl roce a za dýl :D

***

INFINITY: Jé, děkuji za přáníčko :) A Jeden den si určitě, určitě přečti!!

***

RACHEL ROO: To doufám, že se mi podařilo něco dobrého ulovit :D

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by