10. května 2014

Aktuálně z 10. 5. 2014

A glimpse of Heaven | via Tumblr

Příští týden mi začíná započtový týden a já se pravděpodobně nevyhrabu z učebnic, skript a vlastních zápisků (a možná ani z "přiměřené" hladiny alkoholu, ale to určitě není podstatná informace).

Kromě toho, že bych se tedy chtěla předem omluvit za svoji úplně mizivou aktivitu v následujících týdnech, tak přináším i jedno malé oznámení (nebo spíš překvapení, ale o tom, až později). Cítím se provinile, když dlouho nezveřejním žádný článek a ještě hůř si připadám, když si dlouho nečtu svoje oblíbené blogy. Je mi to blbý, a za to se prostě musím omluvit. 

V následujících dnech mám v záloze pár neknižních článků o mých hobby a koníčcích, ale všechny jsou zatím ve stádiu příprav. Tak se těšte! (a nebo raději ne :D)

Abych vás tu však nenechala úplně na suchu, rozhodla jsem se podělit se s vámi o mé dnešní, absolutně impulzivní rozhodnutí, u kterého jsem si jistá, že ho budu později litovat. Každopádně - zatím tomu tak není, tak doufám, že mi to ještě chvilku vydrží.

Mým velkým koníčkem vždycky bylo psaní, nicméně v poslední době jsem to hodně flákala. Po tom, co jsem se nedostala na svou vysněnou školu jsem ztratila inspiraci a najednou mě nic nebavilo. Moje psaní se mi přestalo líbit a já přestala ťukat do počítače. V poslední době se ale stále častěji vracím ke svému nejstaršímu příběhu, kterým jsou Deníky lovce. Deníky měly být původně ff na Supernatural, ale dneska už si žijí svým úplně vlastním životem. Právě pro ně jsem se rozhodla založit nový psací blog.

Jo, je to tak - znovu se vracím k psaní. Nebo to aspoň zkouším, tak doufám, že mi to vydrží co nejdéle.

Pokud byste mě chtěli podpořit, nebo pokud byste si Deníky chtěli přečíst, určitě zavítejte SEM, kam postupně budu umisťovat napsaný text. Každý komentář má pro mě cenu zlata. Ale do ničeho nikoho nenutím, samozřejmě :)

A to je vše! Doufám, že se máte lépe, než já a že vás slovo učení neničí a nestraší v nočních můrách!

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Taky jsem ztratila chuť číst a psát blog, když jsem se nedostala na vysněný obor. Bohužel jsem si zrušila svůj první blog a doteď toho lituji. Myslím, že hodně blogerů bude v tomto období neaktivní, nebo méně aktivní, kvůli zkouškovému a maturitám, včetně mě. :) Takže vůbec neměj výčitky, že zanedbáváš blog. :) Těším se na neknižní články, ty si ráda přečtu. :)

Suzanne řekl(a)...

Já jsem se kdysi na svou vysněnou školu dostala - a pak jsem stejně nepsala. Teda psala, protože v mém oboru to ani jinak nešlo, ale nebyly to mé věci. Vrátila jsem se k psaní až po letech - a docela to jde, jen času je strašně málo. Na tvůj psací blog se určitě mrknu, znám když člověk začne psát fanfiction a ono mu z toho vznikne něco úplně jiného:)
Jinak, hodně štěstí a úspěchů při zkouškách.

Jana CM řekl(a)...

Myslím, že si z neaktivity nemusíš nic dělat (já flákám neknižní blog, a co se dá dělat?), prostě je to koníček, není správný se k tomu nutit.. Ať se ti daří psaní, jdu se na to kouknout :-) A hodně štěstí na zápočty!

Charrlie řekl(a)...

V první řadě všem moc a moc děkuji za úžasné komentáře. Přesně takové, o člověk potřebuje, když potřebuje povzbudit. Opravdu moc a moc a moc děkuji :))

VERČA: Tak to věřím, že takové smazání je škoda. Já jsem ten typ člověka, co věci nerad vyhazuje a schovává je, i když je dávno potřebuje. věřím tomu, že by se někde možná našel i můj úplně první blog, ale hledat ho (raději) nebudu :D

SUZANNE: Já taky podobný pocit - pořád píšu jenom odborné články do školy a co bych chtěla psát sama pro sebe tak na to nemám chuť a když je chuť, tak není síla. Naštěstí existuje výborná prokrastinace a teď objevuji dávno ztracené. A je to super pocit :)) Moc děkuji za štěstí, to se vždycky hodí! :))

JANA CM: Nemusím, ale stejně mám vždycky takové vnitřní výčitky svědomí. Malý brouček, který vzadu ukusuje a naznačuje. Já ráda dělám věci na 100% a když to nejde, tak jsem z toho pak hrozně zoufalá. A nápodobně - moc děkuji za štěstí, ale i za nakouknutí na povídku :))

Maya Maylu řekl(a)...

Neaktivita je zákeřná toť věc. Taky jsem teď v menším presu protože mi právě probíhá maturita. A abych svoji neaktivitu na wattpadu, kam přidávám příběhy nemusela vyhlásit prohrabuji se v šuplíčku a vydávám starší příběhy nebo předepsané kapitoly. Přesto přeji hodně úspěchů k zápočtům.

Mimochodem chci oznámit, že česká pošta se sice zasekla, ale od čtvrtka mám doma balíček z tvé giveaway. Jsem z něj opravdu nadšená a bloček už slouží k zapisování myšlenek k dalším příběhům. Ještě jednou moc děkuji. (Ps. Knihu Kacíř a čarodějka zabavila mamka a jak se zdá nehodlá mi ji jenom tak vrátit :D)

Charrlie řekl(a)...

ELFMAYA MAYLU: Děkuji za přání štěstí, to se vždycky hodí. A podobné přeji k maturitě.Tam je to taky řádně třeba :))

Mám radost, že balíček došel a že udělal radost :)) Budu ráda, když se nakonec ozveš i jak se ti knížky líbily! :))

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by