14. června 2013

Aktuálně z 14. 6. 2013

V pondělí jsem nastoupila do práce (nebo spíš na brigádu) a je to vážně práce (nebo brigáda) snů. Pracuji v jednom malém outletu, který mám asi pět minut od domu. Chodím chvilku před devátou, vysaji, umyji zrcadla v kabince a spočítám peníze (hlavně tu poslední část miluji). Pak do jedné balancuji mezi čtením a věnováním se zakázníkům (pravdou je, že jich tam moc nechodí, ale to mi nevadí).

Což by bylo fajn, až na to, že jsem se opět nemocná. Achich ouvej. Minulý pátek jsem dobrala antibiotika (a omdlela při předávání maturitního vysvědčení). V sobotu už mi bylo do skoku, v pondělí jsem nastoupila a dneska opět dřepím s teplotou a angínou doma. Fáááákt super. 

Co jsem ale chtěla hlavně říct, je to, že mi asi přeskočilo (pravděpodobně z té teploty) a rozhodla jsem se založit FB stránku tomuhle mému krasavci. 

Tady mi můžete zvednout palec :) A budu za to ráda.

Každopádně bych měla (a chtěla) napsat recenzi na Noční cirkus, ale vzhledem k tomu, že jsem pod vlivem paralenu, tak nevím, jak by to vypadalo. Ta knížka sama o sobě byla dosti zvláštní...

P.S. - víte, že píšu i povídky? Moje dvě "krásky" si můžete přečíst na mém druhém blogu :) (Ano, dělám si reklamu :D)

"His Only Crime Was That He Loved Me"

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Teda, tak to zní jako super práce :-)
Ty nemoci, to je teď děs, hlavně tím počasím se všechno dokola vrací :-/
A povídky si nechám na večer :-) jsem zvědavá.

Myanmar řekl(a)...

Zní to jako fajn brigáda :) Mít v práci čas na čtení musí být bezva!

A být nemocná je fakt na draka, zvlášť teď, když má člověk po maturitě konečně čas na to, co ho baví - a pak plány naruší nemoc. Tak ať se brzy vyležíš! :)

Infinity řekl(a)...

To musí být skvělá brigáda. Zní to dost pohodově. :))

Stránku ti na FB lajknu, není problém. :D

Tak se hlavně brzy udrav.

Jdu se na tvé povídky podívat. :))

Šárka S. řekl(a)...

Takovou brigádu bych chtěla taky :) zní to skvěle. Doufám, že se brzo uzdravíš ;)

Charrlie řekl(a)...

Je to super :) Hrozně mě to baví. Vtírat se lidem a tvrdit jim, jak ve všem vypadají dobře :D A je to děs, furt se mi to všechno vrací a už mě to nebaví :/

Doufám, že nebudeš zklamaná z mého psaní :D

Charrlie řekl(a)...

Je :) Sice jsem (zatím) nezvládla víc jak 30 stránek (protože si tam není kde sednout a tak většinu času strávím tím, že než abych si četla, tak se procházím kolem a kolem a snažím se tvářit, jakože mě nebolí paty :D)

Díky, sama v to upřímně doufám. Už mi ty nemoci zkazili dost věcí :/

Charrlie řekl(a)...

Zní a je :) Moc mě to baví, jsem z toho nadšená, doopravdy :)

Díky, sama v to upřímně doufám. Už mě nebaví furt jen ležet a ležet a ležet.

jsem zvědavá, co tomu řekneš :D Na mé rádoby pisálkovské hokusy a pokusy.

Charrlie řekl(a)...

zní a je to skvělé :) Moc mě to baví. Díky za přání, když už jich tu mám tolik, třeba to k něčemu bude :D

Okomentovat

 
Copyright © 2013 Tempe's Library. All rights reserved.
Blogger Template by